2011. március 1., kedd

9. fejezet

Sziasztok!
Köszönöm szépen a komikat. Látom egyre több követőm lesz, ennek nagyon örülök. Remélem a mostani rész is tetszeni fog nektek és megajándékoztok a véleményetekkel :DDD Nem is húzom tovább, olvassátok el, én meg izgatottan várom a komikat. Még annyit, hogy tudjátok 5 komi és hamarabb jön a kövi rész…




Ahogy megláttam ki írt nekem, nagyon megdobbant a szívem.

Erick: - Szia! Hogy vagy?

Annie: - Szia! Köszi, jól. És te?

E: - Én is J Nem baj, hogy hamarabb jöttem?

A: - Nem dehogy is. Úgy sincs mit csinálnom. Így legalább nem unatkozom.

E: - Szóval unaloműzésként jó vagyok? J Hogy hogy unatkozol?

A: - Tudod, most ki vagyok zárva a szobámból. És mikor írtál, hogy nincs kedvem-e msn-en írogatni, nagyon megörültem. Így legalább telik az idő. Ha nem írtál volna, nem tudom, most mit csinálnék.

E: - Ki vagy zárva? Hát azt meg hogy csináltad?

A: - Ma meglátogatott a bátyám, akiről közben kiderült, hogy belezúgott a szobatársnőmbe, aki a legjobb barátnőm. Szerencsére nem viszonzatlan a „szerelem”. Barátnőm is oda van a bátyámért, csak egyik se mert kezdeményezni. Én meg úgy gondoltam, kettesben hagyom őket, hogy tisztázzák a kialakult helyzetet.

E: - Aha, értem. Szóval most Cupidót játszol. Hogy hogy a bátyád nem mert kezdeményezni? Hisz férfi.

A: - Valami olyasmi vagyok most. Ezt én se értem miért nem lépett, mert nem ilyen típusú ember. Már azon csodálkoztam, hogy bejön neki a barátnőm, nem mintha csúnya lenne. Eddig csak kihasználta a nőket és most… Kezd megváltozni, mert még a barátnőmhöz se mert szólni, csak irul-pirult.

E: - Nem ismerem a bátyádat, így nem tudok véleményt alkotni róla. Remélem, a barátnődet nem fogja kihasználni, mint a többit. Ilyen embereket nem tudok megérteni és megvetem őket.

A: - Értem. Én is csak remélem, hogy megváltozott, és a barátnőmnek nem kell csalódni. Még az se biztos, hogy összejönnek, mert csak most beszélnek.

E: - Most már hanyagoljuk a gerlepárt és beszéljünk valami másról. Milyen volt a napod, mármint mostanáig.

Ó, ha tudnád, gondoltam magamban. Most élem át a mai napból a legszebb perceimet, hogy vele beszélek. Na de ezt mégse írhatom meg. Kicsit ferdítek az igazságon.

A: - Nagyon jól telt. Igaz kicsit későn ébredtem, mert este medencés buliban voltunk és későn értünk haza. Nagyon örültem a bátyámnak is, mert amióta elkezdődött ez a szemeszter, nem is találkoztunk, csak telefonon és neten beszélgettünk. Meg most az ismeretlen ismerősömmel írogatok, aminek nagyon örülök J

E: - Aha, szóval örülsz nekem J Én is örülök, hogy tudunk írogatni, még az időeltolódás ellenére is. Milyen medencés buliban voltál és milyen volt?

A: - Az egyik csoporttársunk rendezett bulit, ahová csak az osztályt hívta meg. Nagyon jó volt a hangulat, lehet azért, mert nem voltunk sokan és mindenki mindenkit ismert. A végére mindenki a medencében kötött ki, köszönhetően a fiúknak.

E: - Az jó lehetett, én is szívesen részt vettem volna ilyenen. Főleg ha a buli végére mindenki a medencében köt ki. Amúgy elolvastam a cikkedet a könyvbemutatóról és nagyon tetszet.

A: - Elolvastad és tetszet? Ennek örülök. Képzeld, ma írtak az újságtól, hogy nem kell változtatnom rajta semmit, úgy jó, ahogy megírtam. Pont ilyet akartak.

E: - Gratulálok! Ennek örülök, nagyon ügyes vagy.

A: - Te még nem is írtad. Neked milyen volt a napod?

E: - Ó, az enyém nagyon mozgalmas volt. Nemrég értem haza. Mivel tudtam, hogy későn végzek, ezért is kérdeztem meg tőled, hogy van-e kedved msn-en írogatni.

Nemrég ért haza? Biztos fáradt lehet. És miattam van fent még, hogy írogathassunk. Annyira édes… Annie! Ébresztő! Írnod is kéne valamit, nem csak álmodozni.

A: - Akkor nagyon fáradt lehetsz már. Akkor nem is zavarlak.

E: - Nem vagyok fáradt és nem is zavarsz. Ne butáskodj. Nagyon örülök, hogy írsz nekem.

A: - Már kezdek zavarban lenni, már ha ez lehetséges a neten keresztül is J

E: - Ez tetszik. Szívesen megnézném, hogy nézel ki, ha zavarban vagy J

A: - Nem abban egyeztünk meg, hogy inkognitóban leszünk?

E. – De, igen L De annyira kíváncsivá tettél…

Kíváncsivá tettem! Mindjárt elolvadok és felmoshat a takarítónő a földről…

A: - Igen? Eddig azt hittem csak én vagyok kíváncsi, és most kiderül, hogy nem vagyok egyedül. Pedig te akartad, hogy így legyen, hogy először csak így ismerkedjünk.

E: - Igen, tudom. Lehet, hogy rossz ötlet volt. De mindennek meg van a miértje. Majd egyszer megérted. Ha eljutunk odáig, hogy úgy döntünk, találkozunk, akkor elmondok mindent. Ugye szeretnél majd velem találkozni?

Most viccel? Minden vágyam, hogy találkozhassak vele. Napok óta csak ő jár a fejemben, annyira kíváncsivá tett…

A: - Miért te szeretnél?

Válaszolj, kérlek válaszolj…

E: - Én kérdeztem először, szóval várom a válaszod J

Ne már, nekem kell először válaszolnom…

A: - Ha eljutunk odáig, akkor természetesen szeretnék találkozni veled. Én elég kíváncsi fajta vagyok, hogy ne találkozzak azzal a személlyel, akivel ilyen érdekes úton ismerkedtem meg. Most te válaszolj.

E: - Hát ha te is akarod, akkor én semmi jó elrontója nem vagyok J

Viccelődünk, viccelődünk? Na akkor én is ráteszek egy lapáttal…

A: - Aha, értem. Szóval, ha azt írtam volna, hogy én nem akarok találkozni veled, akkor te sem?

E: - Dehogy J Már a kezdeti megismerkedésünknél nagyon kíváncsivá tettél és alig várom, hogy majd találkozzunk. Van egy elképzelésem milyen lehetsz.

A: - Elképzeltél?

E: - Aha. Ez olyan, mint mikor könyvet olvasol és elképzeled a szereplőket a természetük alapján. Azt ne mond, hogy te nem képzeltél el engem.

A: - Úgy még nem. Csak azon gondolkodtam, milyen lehetsz. De még nem állt össze a kép. Még ismerkednünk kell.

E: - L Nem baj, akkor meglepetés lesz, mikor találkozunk. De nem csak neked, hanem nekem is.

A: - Így van! Meg amúgy is szeretem a meglepiket. Kérdezhetek valamit?

E: - Igen, kérdez.

A: - Írtad, hogy nem rég értél haza. Az a haza az mit jelent nálad? Ha nem akarsz nem muszáj válaszolnod.

E: - Válaszolok. Hát nekem a haza a saját lakásom. Mivel elköltöztem otthonról. Miért?

A: - Csak úgy kíváncsiságból. Már írtam, hogy nagyon kíváncsi természet vagyok J

E: - A kis kíváncsi!!! Nem félsz, hogy hamar megöregszel? J

A: - Én dehogy. J És nem rossz egyedül lakni?

Kíváncsi vagyok, hogy erre mit ír. Remélem, egyedül lakik…

E: - Miből gondolod, hogy egyedül lakom?

Na tessék…

A: - Nem is tudom… Ezek szerint nem laksz egyedül.

Kérlek Istenem, mond, hogy csak viccelt és nem a barátnőjével és ne is legyen neki barátnője…

E: - Nem lakom egyedül, de még mielőtt arra gondolnál, hogy a barátnőmmel. Elárulom, hogy nincs barátnőm.

Köszönöm! Köszönöm!...

A: - Akkor kivel? Most már kíváncsivá tettél megint. J

E: - JJJ

A: - Most mi olyan vicces?

E: - Csak az, hogy mennyire kíváncsi vagy J Amúgy a bátyámmal lakom.

A: - A bátyáddal? Akkor ezek szerint neked is van bátyád. Most egy új dolgot tudtam meg rólad. Van több testvéred is?

E: - Igen, a bátyámon kívül van még egy húgom is.

Mielőtt még írhattam volna, egy sms-t kaptam. Gyorsan megnyitottam, Tomtól jött. Azt írta, hogy már nyugodtan visszamehetek a szobára, meg amúgy is indulnia kell, de előtte el akar köszönni tőlem. Rövid választ írtam neki, hogy pár perc és ott vagyok. Közben msn-en is kaptam üzenetet.

E: - Még itt vagy?

A: - Igen, itt, de mennem kell. Bátyám sms-t küldött, hogy menjek, mert indulnia kell, és még el akar köszönni tőlem.

E: - L Kár. Majd legközelebb megint írogathatunk?

A: - Persze, nagyon örülnék neki. Általában a délutánjaim szabadok, de még megnézem az órarendemet, hogy melyik nap nincsenek óráim délelőtt, és ha gondolod, akkor is írhatunk. Legalább neked se kell olyan későig fent lenned. Majd megírom e-mailben. OK?

E: - Annak nagyon örülnék. Meg még tartozom egy maillel, és amint lesz időm, írok. Akkor én is megyek, ki kell pihennem magam. Nagyon örülök, hogy „beszéltünk”. Legyen további szép napod, és még szebb éjszakád.

A: - Köszi. Menjél és pihend ki magad. Neked is legyen szép éjszakád és persze szép álmaid.

E: - Köszi. Az meg lesz J Szia!

A: - J Szia!

Ezzel be is fejeződött a beszélgetésünk. Nagyon boldog vagyok. Madarat lehet velem fogatni, annyira. Nincs barátnője és még el is képzelt engem, hogy milyen lehetek. Remélem velem fog álmodni, én biztos, hogy igen. Már alig várom, hogy eljöjjön az a nap, amikor találkozunk, és méghozzá személyesen. Addig is marad az Internet. Remélem, mihamarabb írogatunk megint. Jó ötlet volt a részéről ez az msn, nekem nem jutott volna az eszembe. Na, de siessek vissza a koleszba. Kíváncsi vagyok mi történt a bátyám és a legjobb barátnőm között…

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Wááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá wíííííííííííííííííííííííííííííííí anyám! Annyira vártam már ezt a részt! olyan kis édesek voltak! ittenem! Már alig várom, hogy talizzanak, vagy csak lássák egymás képét! vagy, nem tudom! Annyira bírom mikor Annie apróbb női praktikákkal próbál kiszedni egy két dolgot Erickből. És mikor kiderült, hogy nincs barátnője, DE helyette van neki egy bátyja ! óóóóóóóóóóóóó annyira kíváncsi vagyok rá is! Remélem őt is meglátjuk majd! :D ;) :P Fantasztikusan írsz!
    Nagyon várom a kövit! Hihetetlenül be vagyok már megint zsongva!
    Imádtam! KÖVit de azonnal!
    Puszika(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szusi ! NA szóval mint már mondtam nekem vannak kifejezetten kedvenc részeim ebből a részből főleg amikor Annie gondolja magában h mit fog válaszolni neki Erick és azon izgul h van e barátnője meg h kivel él.nagyon jó lett top rész benne ez "Kíváncsivá tettem! Mindjárt elolvadok és felmoshat a takarítónő a földről…" hát ez nagyon nagyon állat .várom a kövit
    pusz Viky

    VálaszTörlés
  3. Szia Szusi!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. ((Végre itt vagyok, hihi))

    Ez a fejezet....
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Nagyon állati lett!!!
    Úgy imádom ezt a törit!!!!
    És olyan jól írsz!! :)
    Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szólnának egymáshoz, ha találkoznának...
    És annyira bírom Annie személyiségét!! :)
    Kíváncsi vagyok arra is, hogy Tom és Bree között mi alakult ki...
    Már nagyon várom a kövi fejit. Siess vele!!!

    Puszi:
    Merci

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Imádom nagyon jó lett és nagyon kíváncsi az első találkozásra !
    Zsófi

    VálaszTörlés
  5. Szia! Vártam már nagyon ezt a fejit. Nem csalódtam , egyre jobb és izgalmasabb lesz. Annyira édik voltak mikor msn-eztek. Alig bírok magammal úgy várom a kövit. Rettenetesen kiváncsi vagyok ki lehet a srác.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Wháá! Ez már a hatodik:D Ugye jók voltunk és előbb lesz friss? :) *gyönyörű, kutya szemekkel néz Rád*
    És nem mellesleg IMÁDTAM! Annyira fantasztikus! Igaz csak msn-en beszéltek, de kezdenek haladni:)
    Tök bírnám, ha mi rejtélyes szívtiprónk is valami filmes pasi lenne és Tommal forgatna, Annie meg meglátogatná őket, találkoznak és "újra" egymásba szeretnek xD -micsoda ábrándozás...xD Oké, leállok:P
    Csak így tovább!


    OneGirl

    VálaszTörlés
  7. OMG OMG OMG!!!
    Aztaaa
    végre beszéltek ez az "Eric" nagyon cuki, és telepatikusan folyton üzenem neked, hogy Eric legyen Ian, csak azért legyen álnéven, hogy előbb megismerje a leányzót :)
    Jaj annyira izgulok xD nagyon nagyon várom a frisst
    Puszkóó

    VálaszTörlés