2011. július 4., hétfő

Tudnivaló és bocsánatkérés

Sziasztok!

Nem is tudom, hol kezdjem. Először is bocsánatot szeretnék kérni Rímeától. Nem volt jogom tovább küldeni a díjat. Ez az én figyelmetlenségemnek köszönhető. Én csak a díj szabályait olvastam el, és a blogján lévő szabályzatot nem, ami kimondja, hogy ha valakinek szeretném ajánlani a díjat, akkor azt neki kell elmondanom. A díj, amiről szó van, az a Legromantikusabb történet.
Ez az én hibám, nem akarok most azzal mentegetőzni, hogy az utóbbi időben nagyon figyelmetlen és szétszórt vagyok, mert ez nem mentség rá. Én indítottam el ezt a lavinát, és valahogy helyre kell hoznom. Szóval ezúton üzenem mindenkinek, akinek én küldtem a díjat, és aki tőlük tovább kapta, hogy bármennyire is romantikus a történet, amit írnak, de a díjra nem jogosultak.
Remélem nem haragszik meg rám senki se. Úgy éreztem ezt a bejegyzést közzé kell tennem, mert az én hibámból ez a különleges díj veszít az értékéből.
Még egyszer bocsánat Rímea, és köszönöm, hogy figyelmeztettél rá.

Szusi

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nincs kedved esetleg nevezni egy novellapályázatra??? Nem én szervezem, egy másik blogger, csak nem jelentkeztek túl sokan, ezért vállaltam, hogy reklámozom... Bővebb infó: http://regina-theloversofthemoon.blogspot.com/2011/06/palyazat.html Ha szeretnél jelentkezni, akkor a linkben lévő bejegyzés kommentjében jelezz vissza Reginának!!!
    A különbség annyi, hogy július 14-ig lehet őket beküldeni... Köszönjük, ha jelentkezel... :)

    VálaszTörlés