2011. július 12., kedd

28. fejezet

Sziasztok Drágáim!
Nagyon szépen köszönöm a sok pipálgatást. Remélem ez a feji is elnyeri tetszéseteket és megörvendeztek pár komival.
Most hogy nyár van, nekem is kevesebb szabadidőm van. Szinte az egész napomat kint töltöm a fiammal,és ájultan esünk be a házba este. Mire megfürdetem, elaltatom addigra 9-10 óra és csak ilyenkor tudok írni. Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy nézzétek el nekem, ha kicsit kések a fejikkel.
Nem is rabolom felesleges szócsépléssel az időtöket. Nyomás olvasni!
Pusszancs
Szusi


Reggel arra ébredtem, hogy valaki hátulról átölel, és szorosan hozzám simul. Hirtelen először azt se tudtam, mi van. De amint meghallottam a szuszogását és éreztem a forró lélegzetét a nyakamon, amitől akarva-akaratlanul is libabőrös lette, megnyugodtam. És az illata, ezer közül is felismerném. Ő Erick, azén szőke hercegem, igaz barna hajjal, de akkor is. Óvatosan, ne hogy felébresszem, megfordultam a karjaiban. Most már szembe feküdtem vele, és gyönyörködtem benne, ahogy alszik. Mint egy kisgyerek, olyan édesen aludt. Valami szépet álmodhatott, mert elmosolyodott, minek hatására az én szám is mosolyra húzódott.

Még mindig alig hiszem el, hogy itt van. Visszagondolva a tegnapi napomra, elég zizi lehettem mások szemében. Két szónál többet nem lehetett velem váltani, annyira izgatott voltam. Állandóan az órámat lestem, hogy mikor lesz vége az előadásoknak és indulhatok végre haza, ahol már vár rám az a személy, aki megdobogtatja a szívemet, és kinek csókjait, ölelését egy teljes hónapja nélkülöztem.

Mikor hazaértem, alig akartam hinni a szememnek, ott ült a nappaliban. Már annyiszor elképzeltem, hogy itt van, hogy most is alig akartam elhinni. De aztán Ericknek sikerült meggyőznie, elég hatásos módszert alkalmazott, mert olyan csókban részesített, hogyha nem tartott volna a karjaiban, biztos, szétfolyok a padlón, és moshatnak fel utánam. Innentől el se engedtük egymást. Beszélgetés közben is egymás kezét fogtuk, tartva a fizikai kontaktust, és apró csókokat váltottunk, amik „néha” elég hosszúra sikerültek. Drága bátyám hozta a formáját, mert elég gyakran beszólt nekünk, hogy „Néha azért vegyetek levegőt is.”, vagy „Hugi, megrontsátok naiv lelkivilágomat.”. Ilyenkor mindig szúrós szemmel néztem rá, de a többit drága barátnőm elintézte egy nyakonvágással, vagy egy oldalba ütéssel.

Megunva Tom beszólásait a szobámba vonultunk, ahol segítettem Ericknek kicsomagolni. Breevel úgy döntöttünk, hogy vacsorát fogunk főzni. Míg mi elkészítettük a vacsorát, ami Pagoda tésztafészek volt, addig a fiúk egy üveg sör mellett beszélgettek. Illetve Tom régi, gyerekkori történeteinkről mesélt, ami nagyon tetszhetett Ericknek, mert elég gyakran felnevettek. Na várj csak bátyó, ezt még vissza kapod. Bosszú, bosszú, de még milyen édes lesz! Ördögien felkacagtam, mire minden szem rám szegeződött, én meg egy legyintéssel elintéztem.

Vacsora után Bree és Tom elrakodtak, mi meg Erickkel fáradságra hivatkozva elvonultunk a szobába. Ezt a pillanatot vártuk mindketten, végre kettesben lehettünk. Az ágyban összebújva beszélgettünk, miközben néha-néha végigsimítottunk a másikon, és finom apró csókokat váltottunk. Ericken elég gyakran ásított, látszott rajta, hogy már fáradt. Nem is csodálkozom rajta, hisz jó pár órás repülőút van mögötte, és az időeltolódásról ne is beszéljünk. Mondtam is neki, hogy ha gondolja, akkor lefeküdhetünk aludni, mert látom rajta, hogy fáradt, de ő váltig állította, hogy nem az. Ráhagytam a dolgot, egy makacs férfival nem lehet vitatkozni. Beszélgettünk tovább, de egy idő után azt vettem észre, hogy csak én beszélek, ő meg csak hümmög, de már a szemei csukva vannak. Még hogy nem fáradt?!? Cöch, nevetséges.

Felpattantam az ágyról, mire a szemei kipattantak, és értetlenül nézett rám. Nem törődve vele, a szekrényemhez mentem, és egy tiszta törölközőt vettem elő, amit odadobtam neki párosítva egy mondattal, „Tiszta alsóidat tudod, hol találod.” Nem állt le velem kötözködni, megfogta a törölközőjét, elővett egy boxert a fiókból, és egy szó nélkül kiment a szobából, és elvonult zuhanyozni. Míg ő zuhanyozott, addig én megcsináltam az ágyunkat. Vettem elő még egy takarót, vánkost, és felhúztam a tiszta ágyneműt. Miután végeztem vele, összekészülődtem én is a zuhanyzáshoz.

Zuhanyzás befejeztével visszamentem a szobába, ahol Erick már édesdeden aludt. Amilyen óvatosan csak tudtam, bebújtam mellé az ágyba, nem akartam felébreszteni. Próbáltam minél közelebb feküdni hozzá. Erick megérezve mocorgásomat, szemeit nem nyitva ki értem nyúlt és magához ölelt, én meg boldogan bújtam hozzá és vártam az édes öntudatlanságot…

Olyan édesen alszik, és ha belegondolok, hogy több mint egy hétig minden reggel az ő arca lesz, amit először meglátok, határtalan boldogság tölt el. Ahogy gyönyörködtem benne, jobb kezemmel végigsimítottam az arcán, halántékától az állkapcsáig. Erre a mozdulatomra az én alvó mackóm elmosolyodott, pedig épphogy érintettem a bőrét. Ez a mosoly annyira feltüzelt, hogy nagy késztetést éreztem megcsókolni őt. Óvatosan közelhajoltam és egy apró csókot akartam lehelni az ajkaira, de amint összeértek ajkaink, éreztem, hogy viszonozza csókomat.

Jobb kezével a hajamba túrt, míg bal keze, ami eddig a derekamon pihent, végigsimított a hátamon, és megpróbált még közelebb vonni magához. Nyelve kutatva tört utat magának a számba, és mikor rátalált az enyémre, érzéki táncot kezdtek el járni. Maga alá fordított, miközben kezei bejárták az egész testemet. Kezemet pólója alá vezettem, és úgy simogattam csupasz hátát, vállát, nyakát… mindenhol, ahol csak értem.

Nem tudom mikor, hogyan került le rólam a pizsamám, de már csak egy bugyiban feküdtem alatta, és rajta is csak a boxera volt. Feltérdelt lábaim között, és végignézett rajtam. Tekintete csak úgy perzselte a bőrömet, az egész testem lángokban égett. Mikor megéreztem tekintetét az arcomon, ránéztem. Szemei elsötétültek és a vágytól égtek, megsemmisültem. Ha itt és most nem lehetek az övé, akkor felrobbanok.

Bal kezemmel végigsimítottam magamon, míg jobb kezem mutató ujját megnyaltam és végigvezettem a testén, nyakától a mellkasán át egészen az alsónadrágja vonaláig. Ott tenyeremmel megérintettem már ágaskodó vágyát. Az érzéstől, ami átjárt felnyögtem, mire neki se kellett több, rám vetette magát. Miközben faltuk egymást, egyik tenyerébe vette a bal mellemet és masszírozni kezdte. Másik kezével végigsimított az oldalamon, egészen a bugyimig, ahol beleakasztotta az ujját, és elkezdte lejjebb húzni…

-          Hé fiatalok, ébresztő!!! – dörömbölt valaki az ajtómon.

Hirtelen azt se tudtuk mi van, és hol vagyunk. Na jó, azt tudjuk, hogy az ágyban vagyunk, és épp az eddig elfojtott vágyainkat próbáltuk felszabadítani. Amit, mint mindig, megzavart valami, a jelen esetben valaki, akinek az a neve, hogy Tom Wilmer, és a hivatalos adatok szerint a bátyám, aki nem biztos, hogy megéri a holnapi napot, csak kerüljön a kezeim közé.

-          Hé ti ott bent, a fületeken ültök? – szólalt meg újra a bátyám, miközben verte az ajtómat.
-          Ilyen nincs. – szűrte a fogai között Erick, és az arcát a vállamba temette.
-          Megölöm – morogtam.
-          Nyugi szivem, ne idegeskedj. – próbált megnyugtatni, de éreztem, hogy ő sem nyugodt. Az ajtómon meg továbbra is dörömböltek.
-          Az ajtó marad, nem kell szétverni. – kiabáltam ki neki. – Fent vagyunk, mindjárt megyünk. Nem kell türelmetlennek lenni.

Erick oldalra fordult, én meg dühösen keltem fel az ágyból és robogtam a szekrényemhez. Az első póló, és nadrág, ami a kezem ügyébe került, magamra kaptam, és elindultam az ajtó felé, mikor két kar fonódott a derekamra. Erick magához húzott, a vállamba csókolt, és egyre feljebb, miközben kezeit a pólóm alá vezette és a csupasz hasamat cirógatta.

-          Csak okosan. – suttogta a fülembe, mikor elérte azt. – Amit meg megzavartak, bepótoljuk, ígérem. Lesz rá időnk. – belecsókolt a fülembe, aztán megfordított, ajkai az enyémekre tapadtak, és egy őrjítő csókban részesített. Levegő után kapkodva váltunk el. – Na sipirc, ne hogy ránk törje az ajtót. Mindjárt megyek én is, csak magamra kapok valamit. – még egy gyors puszi a számra, én meg mosolyogva léptem ki a szobából. Ez a pasi egyszer az őrületbe fog kergetni.

A nappaliban bátyám fülig érő vigyorával találtam szembe magam. Láttam rajta, hogy mondana valamit, de én megráztam a fejemet, rámosolyogtam és végül otthagytam. Most nem volt kedvem az idiótaságait hallgatni. Ha valamit most beszól, főleg így, hogy a reggeli koffeinadagomat se kaptam meg, bizisten, agyoncsapom. Kislattyogtam a konyhába, ahol Bree, amint meglátta az arcomat, egy bögre kávét töltött nekem, és egy bocsánatkérés kíséretében átnyújtotta nekem.

Mélyen beleszippantottam a gőzölgő bögrébe, és jóízűen beleittam. Éreztem, ahogy az éltető nedű átjárja a testem minden egyes porcikáját. Miután éreztem, hogy felébredtem, megkérdeztem barátnőmtől, hogy miért bocsánatot, mert nem értettem. Elmagyarázta, hogy a drága bátyám tette miatt. Ő mondta neki, hogy ne zavarjon meg minket, hisz Erick a hosszú utazástól biztos nagyon fáradt lehet, meg amúgy sincs semmi joga, úgy dörömbölni az ajtón, mint egy öt évesnek. Megnyugtattam Breet, hogy nem történt semmi, nem az ő hibája, hogy Tom néha ilyen tuskó, de a bátyámon ezt még leverem. Már nagyon érik neki egy komoly kis leckéztetés.

-          Mi ez a susmus csajok? – jelent meg az emlegetett és egy csók kíséretében átölelte barátnőjét, vagyis az élettársát. Hisz nyugodtan mondhatom azt, hisz egy fedél alatt laknak és az ágyon is osztozkodnak.

Még mindig alig hiszem el, hogy a nagy nőcsábász bátyám, ki hetente más nővel mutatkozott, ennyire megváltozott, és egy komoly kapcsolata van. Olyan jó rájuk nézni, látszik, mennyire szeretik egymást. A legjobb barátnőm és a bátyám, akik nagyon fontosak a számomra, egy párt alkotnak. Nagyon szeretem őket, annak ellenére is, hogy Tomra nagyon pipa vagyok. Ha nem dörömböl az ajtón, akkor most még mindig bent lehetnék Ericknél, a karjaiban, és átadhatnánk magunkat vágyainknak. Ha belegondolok, mi mindent művelnénk ott bent egymással, elönt a vágy. Annyira szeretnék végre kettesben lenni vele, vágyom az érintésére, teste melegére…

Annyira elmerültem gondolataimban, hogy észre se vettem, mikor jött ki a szobából, és csatlakozott hozzánk álmaim pasija. Csak arra lettem figyelmes, hogy egy kar öleli át a nyakamat, és csókol bele a hajamba. Köszöntött a többieknek, közben leült a mellettem lévő székre és a kávés bögréért nyúlt, majd bele akart inni. Kivettem a kezéből, de nem azért mert irigy lennék, hanem mert tudom, hogy úgy sem inná meg az enyémet, mert én édesebben szeretem, mint ő. Felálltam és öntöttem neki is kávét, megízesítettem úgy, ahogy szereti, majd egy csók kíséretében a kezébe adtam.

-          Nos, mi a program mára? Mit csinálunk ma? – kérdeztem meg a társaságtól, közben visszaültem a helyemre, ezzel is oldva a beállt csendet.
-          Nem tudom nektek mi a tervetek, - mutat ránk Tom – de mi az asszonnyal – húzta magához az említettet – hazamegyünk San Diegoba. Egy-két dolgot el kell hoznom otthonról.
-          Nem is említettétek, hogy készültök haza. Kösz, hogy szóltatok. – játszottam a sértődöttet.
-          Ne haragudj hugi, de mi is csak reggel találtuk ki. De ha gondoljátok, gyertek velünk. Apuék biztos örülnének nektek. – kacsintott rám, én meg sóbálvánnyá meredtem. Erre a mondatra Erick is felkapta a fejét, és engem nézett kitágult szemekkel. Mintha könyörgött volna, hogy nemet mondjak a bátyám ajánlatára.
-          Kösz, de nem, most inkább kihagynám ezt a családi banzájt, majd legközelebb. – vágtam rá azonnal, mert ezen nem kellett sokat gondolkodnom. Igaz, anyu tud mindenről, de az apu nem tudom, hogyan reagálna, ha hirtelen egy sráccal állítanék be. Anyu megígérte, hogy beszél vele, de mióta visszajöttem Los Angelesbe, nem beszéltem vele erről. – Ti amúgy is csak mentek és jöttök nem? Addig mi Erickkel elleszünk, megmutatok neki egy-két helyet. – mosolyogtam szerelmemre, aki hálás pillantást vetett rám, és ő is mosolygott.
-          Azt gondolom. – vigyorgott Tom, mint a tejbe tök. – Na haver, - csapott a vállára Ericknek – kösd fel a gatyád, mert ha ez a nőszemély – mutat rám – beindul, alig fogod várni, hogy visszamehess majd Londonba. –nevetett, mire én szúrós szemekkel néztem rá.

Ez már sok. Tegnap este gyerekkori baklövéseimet mesélte, ezt még tűrtem, ma reggel majd szétverte az ajtómat, most meg ez. Mit képzel magáról? Én soha nem járattam le senki előtt, ő meg mit csinál? A szívem elrablója előtt éget le. Most mit gondolhat rólam Erick? A düh egyre jobban eluralkodott rajtam. Éreztem, hogy a vér elönti az arcomat. Már szólásra nyitottam volna a számat, mikor megéreztem Erick kezét a combomon, amint végigsimított rajta.

-          Tom, szerintem megbirkózom vele. Ha Londonban túléltem a sok múzeumlátogatást, ahol két gyönyörű nőt kellett kalauzolnom – mutatott Breere és rám – akkor az itt töltött idő már meg se fog kottyanni nekem. Ha meg nem bírnák a húgoddal, tudom, hogy kell leállítani őt. – odahajolt hozzám, megcsókolt, majd egy elégedett mosoly kíséretében rákacsintott bátyámra, aki a meglepettségtől megszólalni se tudott. Én meg önelégülten hajoltam egy újabb csókért az én hősömhöz, aki nem tagadta meg tőlem.

Miután megkaptam a csókomat, felálltam, hogy reggelit csináljak magunknak. Mivel Tom és Bree már reggelizet, így csak Ericknek meg magamnak csináltam pár szendvicset. Az elkészített kaját Erick ölében ülve fogyasztottuk el. Közben a gerlepár is útrakész volt, és elköszöntek tőlünk.

Amint becsukták maguk mögött az ajtót, mi egymásnak estünk. Faltuk, téptük egymás száját, közben én szembefordultam az ölében, hogy könnyítsek a helyzetünkön. Egyikünk se tétlenkedett sokáig, azonnal a másik pólója alá vezettük kezünket, és ott simogattuk egymást, ahol csak tudtuk. Annyira felhevült a levegő körülöttünk, hogy muszáj volt levennem a pólómat, és Erick is követte a példámat, ő is megszabadult a sajátjától, aztán újra egymás ajkainak estünk.

Erick egyik kezével megszorította a ball mellemet, és melltartón keresztül masszírozni kezdte. Elszakadt az ajkaimtól és belecsókolt a fülem mögé. Nyelvével végigcirógatta a fülcimpámat, majd fogai közé vette és gyengéden megharapta. A kéjtől felnyögtem, amúgy is a fülem a legérzékenyebb pontom, és ezt ki is használja rendesen. Szép sorban végigcsókolt a nyakamon, a kulcscsontomon, majd ajkai mellemet célozták meg. Az élvezettől felsikoltottam, beletúrtam a hajába, és a fejemet hátravetettem. Jobb kezével megtartotta a hátamat, közben kikapcsolta melltartómat és levette rólam. Így a már csupasz melleimet masszírozta, hol az egyiket, hol a másikat. Míg az egyiket kezével, addig a másikat szájával, nyelvével kényeztette. Fogai közé vette ágaskodó mellbimbómat, megszorította, majd megszívta. Egy sikoly hagyta el torkomat, és kezeimmel megpróbáltam a fejét még közelebb vonni magamhoz.

Ösztönösen megmozdítottam csípőmet, és megéreztem nekem feszülő vágyát. Apró kis körkörös mozdulatokat csináltam a csípőmmel, ezzel is ingerelve őt, még így ruhán keresztül is. Ericknek se kellett több, ajkait újra az enyémen éreztem, felállt, velem az ölében, lábaimat a dereka köré fontam, kezemmel pedig a nyakába kapaszkodtam, és elindult a szobába. Letett az ágyra, feltérdelt lábaim között. Végignézett rajtam, tekintetét követte keze, majd ajkai és nyelve. Mikor elérte hasam alját, kezével elkezdte lejjebb húzni nadrágomat.

Miután megszabadított tőle, amit bugyival együtt levett rólam, újra birtokba vette az ajkaimat. A kéjtől jobbra-balra tekeredtem alatta. Kezeimmel megcéloztam a nadrágját, hogy én is megszabadíthassam tőle. De amint elértem a gombokat, kezei bilincsként fonódtak a csuklómra, és a fejem fölé szorította őket. Míg egyik keze satuba tartotta kezeimet, addig a másikkal felfedező útra indult a testemen, folytatva édes kínzásomat. Végigsimított az oldalamon, combomon, egészen a térdhajlatomig, ott alányúlt és felhúzta magához. Hirtelen elszakadt ajkaimtól, elengedve kezeimet, és most lábaimat kezdte el behinteni csókjaival. Ajkait először az egyik majd a másik combom belső felén éreztem, mindenegyes négyzetmillimétert bejárva. Kezével nőiességemet simogatta. Ujjával csiklómat kezdte masszírozni, majd bevetette nyelvét is kínzásomba. Már az őrület határán voltam, ha így folytatja, nem bírom sokáig. Mikor megérzetem először az egyik, majd a másik ujját is magamban, és párszor megmozdította bennem, mint a hurrikán, úgy csapot le rám a beteljesülés első hullámai, aminek hangot is adtam.

Erick elégedetten visszamászott hozzám és egy isteni csókban részesítet. Megérezve saját ízemet a számban, újra elkapott a vágy. Most rajtam volt a sor, hogy kényeztessem. Hanyat döntöttem, lovagló ülésben ráültem, és végigcsókoltam testén. Fülével kezdtem, majd nyelvemmel végigszántottam a nyakán, kulcscsontján, mellkasán, egészen le a hasáig. Éreztem, ahogy felmorran, és egyre gyorsabban veszi a levegőt. Kigomboltam nadrágját, és elkezdtem lejjebb feszegetni róla. Erick megemelte csípőjét, és segített levenni a nadrágot boxerével együtt.

Az elém táruló látványtól még jobban eluralkodott rajtam a vágy. Kezemmel végigsimítottam duzzadt férfiasságán, majd ráfontam ujjaimat, és fel-le mozgattam kezemet rajta, amire válaszul Erick felnyögött. Megemelte csípőjét, tudatva, mit szeretne, és én örömmel teljesítettem. Nyelvemmel körberajzoltam hímvesszője hegyét, majd számba véve ízlelgettem azt. Szerelmem nem bírta sokáig édes kínzását. Vállamnál fogva felrántott magához, és egy mozdulattal maga alá fordított, és tövig nyomult belém. Az érzés leírhatatlan, mindketten felnyögtünk. Egy pillanatig csak néztünk egymás szemébe, nem mozdult egyikünk se. Majd megmozdítottam csípőmet, ezzel Ericket mozgásra késztettem. Nem tétlenkedet. Lökései először lassúak voltak, majd egyre gyorsabb tempót diktált. Majd egy utolsó lökéssel mindkettőnket az egekbe repített. Meghaltam és a mennyekbe kerültem. Percek kellettek, mire újra a való világba kerültünk.

-          Istenem, mennyire hiányzott ez. – pihegte szerelmem, mikor mellém hanyatlott és engem mellkasára húzott. – Nem tudom, hogy bírtam ki eddig nélküled.
-          Én is így vagyok ezzel. Ez mennyei volt, egy isten vagy. – pusziltam szájon.
-          Te meg egy istennő, és csak az enyém. Nagyon szeretlek.
-          Én is téged. –

Egy újabb csókban forrtunk össze, és az egészet ott folytattuk, ahol előbb abbahagytuk…

5 megjegyzés:

  1. WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ez nagyon izgi feji lett s ahogy a khmm...részek le írtad, még hozzá jó hosszan részletesen . alig várom a kövit.
    csak így tovább .
    puszi Viky

    VálaszTörlés
  2. 3 betű: WÁÓ!!!! XD
    na ez aztán egy rész lett XD
    jó részletesen leírtál mindent, nem mintha bánnám :P
    és jó hosszú is lett :)
    Nagyon aranyosak és szépek együtt és mikor Annie és Tom "harcát" olvastam, hát az is nagyon nagy volt XD annyit nevettem
    Szóval csak így tovább Szusi egyre jobbak és jobbak ezek a részek :)
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Wííííííííííííííí Annyira vártam már ezt a fejit! és hát nem is bánom, hogy várni kellet.....

    Nagyon bírom Tomot.....XD Ahogy folyamatosan szívatja Anniet, azért kíváncsi vagyok mit tervez Annie, hogyan vág vissza, bosszulja meg mindezt?! Most per pillanat semmi ötletem sincs...

    Azért ha már kíváncsiság, akkor örömmel várom, már a szülőknek bemutatós részeket....megnéztem volna Annie apjának az arcát, mikor a drága kislánya beállít egy pasival. XD :D

    De persze így sokkal jobb volt minden! Szerencsére az idegesítő osztag lelépett a lakásból...az elején mikor a reggelinél úgy egymásnak estek, azt hittem még visszajönnek valamiért...:D :D De hát szerencsére nem zavarta meg a szerelmes galambocskákat semmi se abban, hogy végre teljesen egymáséi legyenek! :)
    Fantasztikusan sikerült, mindent nagyon aprólékosan, részletesen leírnod! :)

    Összegezve, megint imádtam minden egyes betűjét ennek a fejezetnek is!:D Kíváncsi vagyok, hogy miket fog Annie megmutatni Ericknek LA-ban és hogy mikor találkozik Erick Annie barátnőivel......
    Nagyon várom a folytatást!!!! :D Hajrá! Sok sikert!
    Puszillak <3
    GG

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű!!!!!! ennyi... kikészültem! xD Nagyon, nagyon, de nagyon jó feji lett! Végre újra együtt aszerelmes pár! Wíííí!!! :) *bocsánat, örülök a fejemnek* xD :)
    Jaj, le se tudom írni, mennyire jó volt! Komolyan, még most se veszek levegőt, hogy nehogy véget érjen ez az egész! :) :$ *na jó, most muszáj vennem, mert megfulladok* xD
    Fantasztikusat alkottál!
    Alig várom Annie bosszúját *sandán néz* :) Biztos jó lesz :) Meg a Papa kiborulása is nagy lesz, mikor megtudja, hogy az ő kicsi lánya már nem is olyan kicsi... .D Hm, micsoda lehetőségek! :) :)
    Csak így tovább! Remélem lesz elég időd írni, mert ez egyszerűen nagyszerű! :) <3

    OneGirl voltam... :)

    Ui.: Tényleg oda vagyok ezért a fejiért! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én csak nemrég találtam rá a blogodra, de nagyon szeretem a történtet. :)
    Szimpatikusak a főszereplők és az, ahogyan a történetet alakítod.
    Ez a fejezet is nagyon jó lett, jó, hogy újra együtt vannak, aranyosak így. És tetszik ez a részletesség. :)
    Kíváncsi vagyok, hogyan alakulnak a további napjaik, szóval alig várom a folytatást. Csak így tovább! :)
    Puszi
    Rita

    VálaszTörlés