2011. február 16., szerda

6. fejezet

Sziasztok!
Mivel szerda van, így hozom a beígért fejit. Kicsit szomorú is vagyok, mivel az előző fejihez csak 1 komit kaptam, vagyis pontosabban 2-t, ha Hennájét (L) is beleszámítom, aki a bétám. Eddig mindig volt legalább 4 komim, aminek nagyon örültem, mert ebből láttam, hogy tetszik nektek, amit írok. Igaz most is kattintgattatok a tetszik gombra, de az azért nem ugyanaz. Én nem akarom bevezetni a komihatárt, és nem is fogom, de kötnék veletek egy egyezséget. Ha kapok legalább 5 komit, akkor hamarabb hozom a következő részt, mint szerda, ha meg nem akkor marad a szerda, amikor mindig is lesz friss.
Még annyit, mielőtt elolvassátok az új részt, hogy ebben a részben kicsit közelebb kerülünk Movieboy kilétéhez. Remélem, nem okozok nagy csalódást és olvasni is fogjátok ezután is a törimet.
Már nem is húzom tovább, jó olvasást!
Pusszancs mindenkinek!
Szusi



Csak ültem a gépem előtt és bámultam magam elé. Ki lehet ez a Movieboy, és miért titkolózik ennyire? Remélem, mihamarabb lehull a lepel…

-          Annie, úgy elgondolkodtál. Mi történt? – kérdezte barátnőm.
-          Semmi érdekes. A szerkesztőségből elküldték a következő cikkem témáját és már azon jár az agyam…
-          Annie engem nem versz át. Movieboy írt ugye? Rajta gondolkozol. – csak bólintottam, nem tudom őt átverni, túl jól ismer engem. – Mesélj, mi a gond vele már megint.

Elmeséltem Breenek, hogy mit írt és én mit írtam neki válaszként. Elmondtam neki azt is, hogy mennyire kíváncsivá tett, és hogy mennyi közös van bennünk. Még azt is elmondtam neki, hogy kezd szimpatikus lenni ez a srác.

-          Akkor mi a gond? Szerintem ő is kedvel téged. Írogattok egy ideig, hogy megismerjétek egymást, és ha minden jól megy, megbeszéltek egy randit és akkor már személyesen is ismerni fogjátok egymást…
-          Bree, ez mind szép és jó, és örülnék is neki, de túl nagy a távolság köztünk.
-          Ok, egyetértek veled, hogy London nem itt van a szomszédban, de már feltalálták a repülőt. Szóval ez a része is megoldva.
-          És mi van, ha ő nem akar majd megismerni engem, csak így interneten keresztül?
-          Annie, ne aggodalmaskodj már annyit. Még csak az 1. fázisban vagytok, vagyis még csak ismerkedtek, de te már most úgy állsz hozzá, mint egy viszonzatlan szerelemhez. – magyarázta barátnőm, mikor egyszer csak felkiáltott – Úr Isten!!! Te SZERELMES vagy!!!
-          Mi van????? Te nem vagy normális!!!! Nem vagyok szerelmes! Főleg nem egy ismeretlenbe, nem!!! – tiltakoztam Bree kijelentése ellen.
-          Akkor hagyd abba ezt az aggodalmaskodást, mert már kezdesz az idegeimre menni. Komolyan mondom, néha olyan lehetetlen vagy. Hagyd magad sodródni az árral. Hidd el, ha mindenhez görcsösen állsz hozzá, akkor nem fog sikerülni. Az idő mindent megold majd. Két szót mondok: POZITÍV GONDOLKODÁS!!!
-          Jól van, értettem. Nem gondolkodom tovább, mindent az időre hagyok. Ha a sors azt akarja, hogy találkozunk, akkor találkozunk. Nem tudom mi ütött belém, hisz azt se tudom ki ez a srác. Bree, olyan buta vagyok! Miért viselkedem mindig így? – kérdeztem barátnőmet, közben már a sírás kerülgetett.
-          Nyugi Annie. – karolt át – Hidd el, minden jól fog alakulni. A sors akarta azt, hogy ez a Movieboy jelentkezzen, és szerintem nem véletlen, hogy pont neked írt. Van olyan érzésem, hogy ez az egész kapcsolat nem csak e-mailezésből fog állni. Tudom, hogy kíváncsi vagy ki lehet ez az ismeretlen, de hidd el, idővel az is kiderül, csak türelmesnek kell lenned.

Breenek igaza van, nem szabad ajtóstól rontanom a házba. Ki kell várnom a megfelelő pillanatot, mindennek meg van a maga ideje. Csak ez a várakozás, olyan hosszúnak tűnik most. De nem is gondolkodok tovább rajta, inkább utánanézek az interneten az író után, akinek holnap lesz a könyvbemutatója. Fel kell készülnöm egy kicsit, hogy azért képben legyek, hogy kiről és milyen könyvről is van szó. Nem szeretek mindent az utolsó pillanatra hagyni. A bemutató holnap délután lesz és a cikket hétfőn le kell adnom, hogy ha még van benne hiba, legyen időm kijavítani a lap megjelenése előtt.
Miután úgy éreztem, eléggé felkészültem a holnapi alkalomra, ránéztem az órámra, és úgy döntöttem, hogy már semmihez sincs kedvem csak bebújni a pihe-puha ágyikómba. Holnap mozgalmas napom lesz. Elmentem még lezuhanyozni és utána elmerültem az álmok tengerében.

Reggel megengedtem magamnak, hogy tovább legyek az ágyban. Mivel hétvége van, ez most kijár nekem. Reggeli teendőim után felhívtam a szüleimet. Már rég beszéltem velük, jobbára csak a bátyámon keresztült tudtam arról, mi van otthon. Anyu rögtön le is cseszett, hogy ennyi idő után hívtam csak fel. Megígértette velem, hogy amint lesz időm, hazalátogatok, de ez leghamarabb csak a tavaszi szünetben valósítható meg. Sokat beszélgettünk, majdnem egy órát. Jó volt újra hallani a hangját, még ha csak telefonon keresztül is. Nagyon hiányzik, ahogy apu is. De tudják, hogy az újságírás az álmom, és nem akadályoznak meg abban, hogy megvalósítsam azt, még akkor sem, ha az az ára, hogy kevesebbet látnak engem.
Telefonálás közben észre se vettem, hogy Bree elment, és egy üzenetet hagyott az asztalon, amiben csak annyi állt, hogy elment Catyékkel a strandra. Szép nyugodtan megreggeliztem, ami egyben az ebédem is volt, utána felöltöztem és elraktam a táskába mindent, amire úgy gondoltam szükségem lenne a bemutatón. Miután mindennel kész voltam, hívtam egy taxit. Miután megérkezett, beszálltam és bediktáltam a címet.
A könyvbemutatóra nagyon sok ember eljött. Nem csak újságírók, TV-sek, hanem olvasók is. Nagyon érdekes volt a bemutató. Megfogott, így meg is vettem az író könyvét és megkértem, hogy dedikálja nekem.
A bemutató után rögtön hazamentem. Bree még nem volt otthon. Lassan fog jönni úgy is, mert este bulizni megyünk, és őt ismerve órákig fog tartani, mire elkészül. Felvettem egy kényelmes ruhát és leültem a laptopom elé, hogy megnézzem, küldött-e üzenetet Moviboy. Csak pár bejövő üzenetem volt, de majdnem mind reklám, de ott volt köztük az is, amit kíváncsian vártam. Gyorsan kitörölgettem azokat az üzeneteket, amik nem kellettek és megnyitottam a számomra most legfontosabbat.

Movieboy:
Szia Annie!
Először is nagyon szép neved van, nekem nagyon tetszik. Szívesen elárulom a keresztnevemet, az nem titok. Ericknek hívnak. Nem hittem volna, hogy te leszel a kezdeményező ezen a téren.
Én a Cambridge-re jártam, és zeneművészetet tanultam. Tudom furcsa, főleg egy férfitől, de nagyon szeretem a zenét, ezért is tanultam azt.
Tényleg nagyon sok közös van bennünk, nem gondoltam volna, főleg a kezdeti ismerkedésünk alapján. De örülök neki, hogy túl vagyunk a nézeteltéréseinken, és megismerhetlek.
Elolvastam az írásaidat, és nagyon tetszenek. Elismerésem. Nagyon széles a látóköröd. Most irigykedek is rád, mert nagyon szeretem Jonathan Alter írásait, és szívesen találkoznák vele személyesen is. Remélem, egyszer majd összejön. Milyen volt a bemutató? Ha megkérlek, elküldöd nekem majd a cikket, amit írtál a könyvbemutatóról? Szívesen elolvasnám. Mikor fog megjelenni és mi lesz a következő téma, amiről majd írnod kell?
Nagyon belevaló csaj lehetsz. Az ember azt gondolná, hogy aki ilyen cikkeket ír, az nagyon komoly nő lehet, és a bulizás nem az erőssége. Örülök, hogy te nem vagy ilyen.
A szabadidőmet hasonlóan töltöm, mint te. Mivel nekem is kevés a szabadidőm, próbálom a leghasznosabban kihasználni. Próbálok minél több időt tölteni a családommal, és a barátaimmal.
Ha időm engedi, szeretek kirándulni, főleg a meleg helyeket szeretem és a vizet. Nagyon jó lehet neked ott Los Angelesben. Ott az óceán, akkor mész ki strandra, mikor akarsz, és nem kell az időtől tartanod, mert mindig meleg van. Te hogy állsz a kirándulással?
Most befejezem az írást, de amint lesz időm, írok. Szeretnék minél többet megtudni rólad.
Erick

Kétszer el kellett olvasnom, mire felfogtam, amit írt. Csak egy szó ismétlődött állandóan a fejemben: Erick. Szép név, nekem tetszik. Igaz elég gyakori, de amennyire ismerem, pont illik is hozzá. Ezek szerint művészlélek lehet, ha zeneművészetet tanult. Kíváncsi lennék, hogy a való életben mivel foglalkozik. Egy valami nagyon kíváncsivá tett, a család. Mit, vagyis kiket takarhat? Ezt a válasz mailben megkérdem tőle, mert ez nem hagy nyugodni. De hogyan? …

5 megjegyzés:

  1. Szia csajszi :)
    Erick? ugye most nem mondod komolyan :( Nagyon remélem, hogy ő nm más, mint Ian, aki most álnév alá bújt. Nagyon ajánlom neki. Ismételten szuper lett a fejezet. Egyszerűen nem értelek.
    Soha senki törihe nem érte még el nálam, hogy csa kitalált személyekről van szó, és még így is olvasom. Ráadásul húzod itt, mint a k*rvaélet f*sza... annyira kíváncsi vagyok a pasasra, úgyhogy hozd már nekünk szerdától hamarabb :):) egy héten két feji ?? xD
    Puszkóó

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nekem nagyon tetszik az ahogy írsz, és már nagyon kiváncsi vagyok, hogy mikor derül ki ki is ez az Erick :D Remélem összejön az 5 komi és jön hamarabb a friss mert már nagyon várom :)))
    Puszíí

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szimpi nekem ez az Erick gyerek. Kiváncsi vagyok mit fog reagálniAnnie az üzenetre. Remélem minél hamarabb megbeszélnek egy találkozot, mert már baromi kiváncsi vagyok ki ez a srác!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Annyira vártam már a frisst, hogy azt te el nem tudod képzelni! :D:D:D Imádom! Mindig izgulok, hogy mi lesz a következő részben, azaz leginkább mi lesz a kövi levélben! És végre Movieboy-nak neve is van! :D:D Erick!!!!!!!!!!!!wíííííííííííííííí wááááááááááááááááá Imádom ezt a nevet! :D:D:D Nagyon felpörögtem ettől a fejitől! :D:D :$ hihi Na de nagy levegő.....be és ki... :D:D XD
    Annyira szimpi nekem ez az "ismeretlen", azaz ERICK <3(L) kíváncsi vagyok Annie válaszára, na meg Erick levelére aztán megint Annie válaszára és .... stb még még még még még ennyi nem elég!!!!!!!!!!!!!! Ha Hennát is beleszámoljuk akkor meg van az 5 komi! :P :D Na jó Mikor jön a friss?!?!?!?! Mert már türelmetlenül várom! :D:D:D:D
    Puszika!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nos, az én családom: Vagyok én, az egóm, a lelkesedő énem, aki folyton írni akar, egy olyan, aki könyvmoly típus és egy igen stréber, mind suli szinten, mind pedig blogolás terén.. xD Szerintem érdekes családfa xD
    Na, de komolyra véve a szót, nagyszerű lett! Nincs is kedvem elmenni aludni... Most komolyan, a te hibád, ha holnap elalszom, mint Annie és Breee ;)

    OneGirl

    VálaszTörlés