2012. február 24., péntek

46. fejezet

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy megint ennyit késtem a folytatással, de magánéleti dolgokat kellett megoldanom a múlt héten és a hét elején is. Meg kicsit depis is voltam ez miatt, és valahogy nem tudott érdekelni semmi se, még ez a történet se, pedig nagyon szeretem. Még az is rátett egy lapáttal, hogy alig kapok véleményt. Most is csak egy komi jött, amit nagyon szépen köszönök GG-nek, akinek köszönöm, hogy mellettem áll és meghallgatja bánatomat. Millió puszi neked.
Szóval a komik. Tudom, megígértem, hogy nem teszek komi határt, és be is tartom. De miután látom, hogy mennyi oldalmegjelenítés van, és rá csak egy komi jön és tizenegynéhány pipa, kicsit csalódott vagyok. Lehet, hogy most a történtek beszélnek belőlem, hogy még nem vagyok a toppon, de azért örülnék a több véleménynek, még a negatívnak is. Ugyebár minden kritika építőjellegű.
Jaj, pedig mindig megfogadom, hogy nem rinyálok nektek. Mert ugye a magánélet egy dolog, és a blog egy másik, de valahogy mindig megszegem.
Be is fejezem inkább, és hagylak benneteket olvasni.
Pusszancs
Szusi





Annie szemszög

A hotelbe érve a fiúk azonnal elmentek a kulcsaikért, addig én az előtérben várakoztam. Miután visszaértek, Erick átkarolta a derekamat és megindultunk a liftek felé. Mindannyian egy liftbe szálltunk be. Szorosan hozzábújtam Szerelmemhez, míg haladtunk fel a megfelelő emeletre, közben a fiúk beszólogatásait hallgattuk, hogy milyen jó éjszakája lesz egyeseknek. Felérve az ötödik emeletre, „könnyes” búcsút vettünk a többiektől, majd beléptünk a szobába.

A szoba nem volt egy lakosztály, de nem is volt kicsi, elég tágas volt. Ahogy beléptünk egy kisebb előtér fogadott, majd ahogy beljebb mentünk egy nagyobb szobába léptünk. A szoba egyik fele nappalivá volt átalakítva, volt ott egy kisebb kanapé, fotel, dohányzóasztal, és egy nagy plazma Tv a falon, alatta a minibár. A szoba másik végében volt egy hatalmas franciaágy, az egyik oldalt az íróasztal székkel, a másik oldalt egy ajtó, gondolom, a fürdőszoba van mögötte. Az egész szobában a bézs és barna szín dominált.

Odamentem a legközelebbi fotelhez, és beledobtam a táskámat. Megfordultam, nekidőltem a támlájának és úgy néztem Ericket, ahogy tett-vett a szobában, próbált rendet rakni maga után. El nem tudtam képzelni, honnan van hajnali egy órakor is ennyi energiája. Főleg úgy, hogy egész nap meg sem állt. Muszáj volt megmosolyognom az egészet, amit észre is vett, majd odajött hozzám, két kezével átkarolta a derekamat, és megkérdezte, min mosolyogtam, amire én csak megráztam a fejemet, és egy szájra puszi után elvonultam a fürdőszobába, hogy végre lezuhanyozhassak.

Ledobáltam a ruháimat, és beálltam a kabinba, megengedtem a vizet, és becsukott szemekkel élveztem, ahogy a meleg vízsugarak ellazítsák izmaimat. Pár perce állhattam így, mikor két kar ölelését megéreztem a derekamon, és egy test simult a hátamhoz.

-          Gondoltam, el kell még két kéz segítsége. – suttogta érzékien a fülembe.

Testemmel a mellkasának dőltem, és átadtam magamat Erick segítő kezeinek, aki a tusfürdőből a tenyerébe nyomott egy adagot, majd azzal elkezdte végigmosni testemet, mely felforrósodott érintéseitől. Először a nyakamat mosta meg, majd végigsimított kulcscsontomon át a vállamon keresztül egészen le a kezemig. Ezt az utat visszafelé is megtette. Majd kezeit felváltotta ajkai, amik apró csókokkal hintették be nyakamat és kulcscsontomat. Közben kezei se tétlenkedtek, egy újabb adag tusfürdőt kent szét mellkasomon, majd áttért mellemre. Először csak végigsimított a halmokon, majd egyre intenzíven kezdte el őket masszírozni. Én egyre szaporábban vettem a levegőt, majd mikor megszorította egyik mellemet, majd a másikat is, egy kéjes nyögés hagyta el torkomat.

Kezei elszakadtak melleimtől, végigsimított az oldalam, egyre lejjebb a combom külső oldalán. A visszautat már a combom belső felén tette meg, míg el nem ért a vágyam középpontjáig, ami lüktetve várta a robbanást. A kényeztető kezek egyike ott maradt és tovább masszírozta azt, míg másik keze elindult felfelé, végigsimítva hasamon, melleimen, meg sem állva egészen a nyakamig. Majd kezét megéreztem arcomon, hogy maga felé fordítsa. Készségesen fordítottam felé fejemet, hogy egy csókban forrjunk össze, és ebben a pillanatban megéreztem egyik ujját magamban, amit nemsokára rá követte még egy.

Miközben egymás ajkait kényeztettük, Erick ujjai egyre intenzívebben mozogtak bennem, így repítve engem a mennyekbe. A mámor robbanásszerűen tört rám, és pár percre szükségem volt, hogy újra tudatába legyek annak, hol is vagyok. Miután úgy, ahogy normalizálódott a szívverésem, szembe fordultam Szerelmemnek és kezeimet nyaka köré fontam, majd megcsókoltam. Erick derekamon nyugvó kezeit lejjebb vezette egészen a fenekemig, amibe belemarkolt, így vonva testemet még közelebb magához. Éreztem nekem feszülő vágyát, ami alig várta a kielégülést. Ennek hatására bennem újra lángra lobbant a vágy, hevesen követelve az újabb beteljesülést, de először Őt akartam a mennyekbe repíteni.

Elszakadtam ajkaitól, és most én vettem kezelésbe testét. Kezeimmel óvatosan végigsimítottam mellkasán egyre lejjebb és lejjebb. Mosolyra húzódott szám, ahogy megéreztem egyre szaporábban emelkedő mellkasát. Büszke voltam magamra, mert ezt mind én váltottam ki belőle. Kezeim útvonalát követte ajkam, apró csókokkal hintve be így testét. Amikor csókjaim elérték hasa alját, letérdeltem elé, és kezembe vettem ágaskodó vágyát. Végig simítottam duzzadt hímvesszején, majd mikor megmarkoltam, egy jól eső morgás hagyta el Erick száját.

Először kezemmel ingereltem, majd nyelvemmel végignyaltam rajta és a számba vettem. Lassan mozgattam számban ki-be. Erick hátravetett fejjel élvezte ténykedésemet. Majd miután megbizonyosodtam róla, hogy jól csináltam, amit csináltam, egyre gyorsabb tempóra kapcsoltam. Erick ajkait egyre sűrűbben hagytál el nyögések, majd beletúrt mindkét kezével a már vizes hajamba, ezzel is intenzívebb mozgásra ösztönözve engemet. Számban érzetem, hogy vágya egyre jobban pulzált, majd robbanás. Erick férfiasan felmorgott, és megéreztem számbalövelni nedveit.

Felhúzott magához és szenvedélyesen megcsókolt. Örömmel adtam át magam ennek a csóknak. A nyelveink olyan érzéki táncot jártak, hogy nem kellett sok hozzá, hogy vágyaink újra éledjenek. Egyre szenvedélyesen csókoltuk egymást, miközben a víz tovább zubogott ránk a zuhanyrózsából. Erick egyik keze az arcomat, a másik az oldalamat cirógatta. Majd hirtelen megragadta mindkét combomat és felrántotta magához, én meg készségesen kulcsoltam át lábaimmal derekát. Erick tartva a testemet elaraszolt a zuhanykabin faláig és testemet nekidöntötte. Beletúrtam Szerelmem hajába, mikor megéreztem ajkait melleimen. Kéjes sóhajok egyre sűrűbben hagyták el ajkaimat, semmire se vágytam jobban, csak hogy végre magamban érezhessem Őt.

Megfogtam két kezemmel az arcát és felhúztam magamhoz. Bármennyire is jól esett, amit művelt, de már nagyon szomjaztam csókjára. Eszeveszettül csókoltuk egymást, miközben Erick egy erőteljesebb lökéssel belém hatolt. Azonnal gyors mozgásra kapcsolt, egyikünk se finomkodott a másikkal, mindkettőnk számára a kielégülés volt a legfontosabb. A vég közeledtével alig bírtam magammal, Erick minden egyes lökéséhez egy hangos sikoly párosult, közben körmeimet belemélyesztettem hátába, amire válaszképpen felmordult. Pár lökés után Erick mindkettőnket a mennyekbe repített. A gyönyör hullámai elemi erővel törtek rám, testem elernyedt, ha nem tart erősen a karjaiban, ott helyben összecsúsztam volna. Fejemet vállgödrébe temettem, Ő is ugyanígy tett, és apró puszikkal hintette be a területet.

-          Annyira hiányoztál… – suttogta szaggatottan a fülembe.
-          Te is nekem, nagyon. – válaszoltam, és egy szerelmes csókot váltottunk.

Miután sikerült mindkettőnknek összeszednie magát, lemosdattuk egymást, s miután végeztünk, a csapot elzárva kiszálltunk a fülkéből. Erick gyorsan megtörölközött, majd engem egy nagy és puha törölközőbe bugyolált be. Felkapott az ölébe és bevitt a szobába. Óvatosan lefektetett az ágyra, feltérdelt mellém, és óvatosan elkezdte törölni a testemet. Minden egyes szárazra törölt területre egy apró csókot hintett. Mindent ott folytattunk, ahol a zuhanyzóban abbahagytuk. A szerelem minden egyes pillanatát kiélveztük, főleg azt, hogy végre kettesbe lehettünk, és senki se zavarhatott meg minket. Be kellett pótolnunk azt a két és fél hónapot, amit külön töltöttünk a másiktól. Valamikor hajnalban, a Nap első sugaraira aludtunk el, teljesen kifárasztva a másikat…

„Reggel” eszeveszett telefoncsörgésre ébredtem. Hirtelen azt se tudtam, hol vagyok. Felültem az ágyon és körülnéztem, majd a szemem megállapodott a mellettem édesdeden szuszogó férfin. Egy kielégült mosolyra húzódott a szám, ahogy újra felrémlettek az éjszaka képei. Annyira szeretem ezt a pasit, gondoltam, és amilyen óvatosan csak tudtam, végig simítottam az arcán. Szegénykém, nagyon kimerítette a tegnapi koncert és még az utána hajnalig tartó szeretkezésünk. Annyira elmerültem Szerelmem gyönyörködésében, hogy arra riadtam fel, hogy újra csörögni kezdett a telefon. Ez nem az én telefonom csengőhangja volt. Körülnéztem, hogy honnan szól, mikor megláttam a mellettem lévő éjjeliszekrényen Erick mobilját. Érte nyúltam, hogy megnézzem, ki keresi. Már a kezembe volt a készülék, amikor megéreztem Erick ajkait a derekamon. Jól eső borzongás futott végig a testemen. Mosolyogva felé fordultam, és szembe találtam magamat egy álmos szempárral, ami szerelemtől csillogott.

-          Ki az? Ki keres? – kérdezte álmos hangon. Gyorsan rápillantottam a kijelzőre.
-          Matt. – válaszoltam, és Erick a telefonért nyúlt, hogy felvegye.
-          Mond. – szólt bele, közben egy nagyot ásított. – Nem, már fent vagyok… Mennyi? – kérdezte hitetlenül, majd eltartotta a fülétől a telefont és a kijelzőjét bámulta pár másodpercig, majd újra a füléhez emelte. Gondolom, az időt nézte meg.

Tényleg! Villant be. Hány óra is van ilyenkor? Kérdeztem magamtól, majd kiszálltam az ágyból, azzal se törődve, hogy meztelen vagyok, és odamentem a fotelben lévő táskámhoz, amiben a mobilom volt. Ezt a mozdulatsort Erick kocsonyákon lógó szemekkel nézte végig, mikor hátrafordultam, éhes tekintetébe ütköztem bele. Tekintete láttán a vér az ereimben erősebben kezdett el pulzálni. Annie, légy észnél, most nem lehet. Dorgáltam meg magamat, majd megráztam a fejemet, hogy egy kicsit kitisztuljon az agyam, és újra a táskámnak szenteltem figyelmemet, és a benne lapuló telefonomnak. Jesszusom, egy óra! A fél napot átaludtuk, de ezen nem is csodálkozom, hisz mind a ketten nagyon fáradtak voltunk.

-          Azonnal ott vagyunk. – hallottam meg Erick utolsó mondatát, ezzel befejezve Matt-tel a beszélgetést. – Kicsim, öltözz, sietnünk kell. A többiek lent várnak az étteremben, csapatmegbeszélés lesz, és már csak mi hiányzunk. – siettetet. Azzal kipattant az ágyból, a táskájából egy tiszta alsót vett elő, amit gyorsan magára is kapott, és már nyúlt is a ruhájáért, hogy felöltözhessen.

Én is gyorsan magamra kaptam a fehérnemümet, a tegnapi farmeromat, és a táskámból előhalásztam, egy tiszta toppot. Gyorsan berohantam a fürdőbe, ahol Erick éppen akkor fejezte be a fogmosást. Egy gyors szájra puszi és már váltottuk is egymást. Megmostam az arcomat, és egy gyors fogmosás után egy kipihentebb Annie nézett vissza rám a tükörből. Hajamon csak végigfuttattam ujjaimat, és már kész is voltam. Becsukva magunk után az ajtót, kézen fogva siettünk a lifthez, amire szerencsére nem kellett várni, mert az emeleten volt. Leérve a földszintre az étterembe siettünk, ahol a többiek már tűkön ülve vártak ránk, egy nagyobb asztal körül. Gyorsan köszöntünk nekik és elnézést kértünk a késésért, majd helyet foglaltunk.

-          Á, semmi gond, mi tökre megértjük, hogy a viszontlátás örömére egy maratonit szexeltetek. – jegyezte meg Tyler, majd menedzserük felé fordult. – John, ha kérhetlek, legközelebb nem az Erick melletti szobát szeretném megkapni, főleg olyankor nem, mikor Annie is itt van, mert a sikolyaitól nem tudtam aludni. – ebben a pillanatban félrenyeltem az üdítőmet, amit közben kihozott a pincér. Erick azonnal a segítségemre sietett, és kicsit megveregette a hátamat, miközben Tylernek gyilkos pillantásokat küldött.
-          Tyler te egy állat vagy. – rótta meg John, a többiek meg csak röhögtek.
-          Hagyjad John. – szólaltam meg, miután már kaptam levegőt. – Csak irigykedik, hogy valakinek jó éjszakája volt… és hajnala. – jelentőségteljesen Tylerre néztem.

Az ebéd nyugodt körülmények között folytatódott. Mindenki megkapta a megrendelt ételét, és nekiálltunk az evésnek. Rám is fért az evés, pótolnom kellett az elvesztett energiát, mert az éjjel valaki nagyon elszívta azt. John közben felvázolta a továbbiakat. A nap hátralévő részében mindenki szabadott kapott, és másnap reggel, legkésőbb kilenckor találkozunk a recepciónál, hogy aztán indulhassunk Los Angelesbe. Szerencsére, nem kellett repjegyet intéznem magamnak, mert John az enyémet is elintézte, vagyis pontosabban mondva áttetette az ő járatukra, mivel nem tudtam pontosan, melyik járattal indulnak majd, így találomra vettem meg a jegyet a visszaútra.

Az ebéd vége felé Johnnak megszólalt a telefonja. Elnézést kérve tőlünk felállt az asztaltól és kiment telefonálni. Egy bő negyedóra telefonálás követően tért vissza az arcáról egy levakarhatatlan vigyorral. Mi a manó? Vontam fel az egyik szemöldökömet. Hát ezzel meg mi történt? Soha nem láttam még ilyennek. Nem mintha olyan sűrűn találkoztunk volna, de eddig, ahányszor láttam, mindig nagyon komoly volt. Most meg úgy viselkedett, mint aki megütötte a főnyereményt a lottón. Senki nem szólt egy szót sem, a többiek is csak megértően mosolyogtak rá. Én meg nem mertem szólni, mert ki vagyok én, hogy megjegyzést tegyek. A fiúknak még csak-csak beszólnék, hisz őket már úgy, ahogy ismertem, de John, ő más tészta. Vele még nem tudtam, hogyan kellene viselkednem. Majd kifaggatom Ericket, ő biztos tudja, mi történhetett.

Még úgy fél órát lehettünk az étteremben, beszélgettünk egy kicsit, majd ki-ki ment a maga útjára. Mikor felértünk a szobánkba, Erick kitárta előttem az ajtót, s miután ő is belépett, és becsukta maga mögött azt, azonnal a derekam után nyúlt, és magához húzott egy csókra. Miután elváltak ajkaink, csak pislogni tudtam a heves reakciójától. Nem semmi ez a pasi, csókolni azt tud, és még mi mindent tud művelni a szájával, más testrészéről már nem is beszélve. Az elém táruló képkockáktól remegni kezdett az egész testem. Uram isten, milyen kis nimfo lettem, hogy két és fél hónapig nélkülöznöm kellett Őt.

Erick elterült a kanapén, engem pedig az ölébe vont, és bekapcsolva a TV-t a csatornák között kezdett el keresgélni, mire megállapodott a National Geographic-on, ahol épp az egyes állatfajták párosodási szokásairól ment egy műsor. Na, tessék, még a TV-ben is a szexről beszéltek. Ericket láthatóan eléggé lekötötte, de nekem gyorsan el kellett terelnem a figyelmemet, így eszembe jutott, hogy mit is terveztem el az ebédnél.

-          Erick, kérdezhetek valamit?
-          Ühüm. – jött az értelmes válasz, mert még mindig bele volt merülve a TV-be, mire én oldalba csíptem. Ezt nagyon utáltam, ha valaki így válaszolt nekem. – Áúúú, ez rohadtul fájt! – kapta rám tekintetét méltatlankodva, és az oldalát simogatta.
-          Bocsi, majd meggyógyítom. – adtam egy puszit az arcára. - De nem szeretem, ha kérdezek valamit, és nem figyelnek rám.
-          Ajánlom is. – vont még közelebb magához. – De mit is akartál kérdezni?
-          Csak kíváncsi lennék, hogy miért viselkedett olyan furán John.
-          Furán viselkedett? Mikor?
-          Mikor visszaült az asztalhoz, miután befejezte a telefonálást. Úgy nézett ki, mint aki más dimenzióban van.
-          Ja, hogy az! Semmi különös, csak apai örömök elé néz. – vonta meg a vállát, és újra a TV-t tüntette ki a figyelmével. Na, nem barátocskám, ilyet nem játszunk, főleg, ha velem beszélgetsz. Kikaptam a kezéből a távirányítót és lekapcsoltam a TV-t. – Most meg mi van? – mérgelődött.
-          Először is: itt ülök az öledben két és fél hónap után, és te inkább a TV-t nézed, minthogy velem foglalkoznál. Másodszor pedig: te csak így mondod, hogy a menedzseretek apuka lesz?
-          Miért, hogy kellett volna mondanom? Mi már rég tudtunk róla, és már megszoktuk, hogy ha Gabriellával beszélt telefonon, utána olyan, mint akit elvarázsoltak.
-          De én nem tudtam róla. Miért nem említetted? – méltatlankodtam.
-          Mikor említettem volna? Örültem, hogy ha pár mondatot tudtunk beszélni, és akkor se az járt a fejembe, hogy a többiekkel mi történt, meg nem gondoltam volna, hogy érdekelhet.
-          Pedig érdekel. Attól nincs is csodálatosabb dolog, mikor baba érkezik egy családba. Hm, John, mint apa. – gondolkoztam el. – Nehezen tudom őt elképzelni apa szerepben, túl komoly nekem.
-          A látszat néha csal. Rengeteget szokott velünk hülyülni. De mivel ő a menedzser, ezt a képet kell mutatnia kifelé. Ami meg téged illett. – döntött el a kanapén és hegyém mászott. – Nagyon örülök, hogy itt vagy velem, el se tudom mondani, hogy mennyire. Nem rég ebédeltem, és teli hassal, nem tudok virgonckodni, de már jól vagyok, szóval, akár neki is kezdhetünk a felesleges kalória ledolgozásának. – mosolyodott el, és ellentmondást nem tűrően birtokba vette ajkaimat.

Már egy ideje a kanapén feküdhettünk és egymást csókolgattuk, mikor Erick elhúzódott tőlem, mindkét kezével megtámaszkodott a fejem két oldalán, és komoly tekintettel nézett le rám. Arcán ezer meg ezer gondolat suhant át. Kicsit, na, jó, nagyon megijedtem ettől a viselkedésétől, ilyet még soha nem tett, mióta együtt voltunk. Ijedt tekintetem láttán megszólalt. De a kérdés, ami elhangzott, mindenre számítottam, de arra nem.

-          Annie, te nem akarsz gyereket? – kérdezte, mire én köpni, nyelni nem tudtam.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :D

    Le a kalappal! Végül is csak sikerült összehoznod egy fantasztikus viszontlátás szexet :D Mint ahogy Tyler is megjegyezte! ezen a beszólásán jót nevettem, de szerencsére Annie vissza tudott neki vágni...Viszont én se örülnék neki, ha a szomszédból kéjes hangok szűrődnének át xD :D Josh pedig annyira édes, majd lehet kapni képet a boldog családról?! :D és ha már család? Erick csak nem családot akar alapítani? Ilyet egy pasi nem mindennap kérdez, hogy Szívem nem akarsz gyereket?! Főleg, hogy eddig csak az egybeköltözés gondolata merült fel közöttük, az esküvő nem (ha jól emlékszem! ) :) Nagyon várom Annie mit reagál erre, és remélem nem bántja meg Ericket, és talááááán egyszer összejön a banda-baba, Josh és Gabriella után, feltéve, ha őt a bandához lehet sorolni :)
    Szóval PLS FRISST! :D és bármikor meghallgatlak, csak sikíts és repülök! :D
    Pusziiiii <3
    Gabica/ GG

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett ahogy Annie vissza vágott Tylernek:)
    Josh nagyon cuki*-*
    kérlek hozd mihamarabb a frisset!:)
    Nekem is fenn van a kövi feji, és örülnék ha komiznál:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szép. Nagyon jó lett, és teljesen egyetértek azzal hogy én sem szívesen hallanám azokat a hangokat a szomszéd szobából xd :) de hát ez van. Szupi feji lett , nekem Eric szöveg tetszett de nagyon, csak így tovább. Mihamarabbi folytatást kérek szépen :) Tsók :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :D

    *ne haragudj, hogy csak most írok, de nem rég értem haza és csak most kerültem gép közelbe*
    De amint látom, két fejezet is van, úgyhogy mindjárt olvasom azt is :) *hál istennek, mert ilyen függővéggel nem lehetne kibírni!*
    Igazán, hmmm.... vérpezsdítő egy fejezet lett :D Nagyon tetszett és a végkifejlet s egyre jobban kezd érdekelni :)
    Gratula, nagyszerű lett!

    OneGirl votlam...:D

    VálaszTörlés