2011. október 24., hétfő

Helyzetjelentés :DDD

Hali :DDD

Még nem a frissel jövök, de az is már készülőben van, már nem kell sok hozzá, több mint a fele megvan. Most egy kis szösszenetet hoztam, meg pár gondolatot megosztok veletek. J

Látom, tetszet az előző feji. 4 komi!!! El se hiszem. Csajok, úgy ismertek, aki képes lenne, tovább húzni az idegeiteket, és az elmúlt két hetet Annie szemszögéből is megírja? Most kicsit csalódtam LLL De azért annyira nem J Elárulom, nem lesz két hét Annie szemszögből. Feleslegesnek tartom, már csak az miatt is, mert nem is történt vele semmi. Hisz csak tanult, meg tanult, meg az újságnál dolgozott, illetve a csajokkal tartottak egy kis pizsipartit. Hogy mi lesz a folytatásban? Az kiderül, sok minden van a tarsolyomban, amit nem akarok idő, nap előtt ellőni. Csak várjátok ki a végét.

És íme, a kis szösszenet:

"Már este hét óra volt, én meg itt ültem a szobámban a jegyzeteim felett. Tanulnom kellett volna, de nem ment, állandóan a telefonomat szuggeráltam, hátha megszólal, de néma csendbe burkolózott. Erick a reggeli hívása óta nem is jelentkezett. Habár miért is jelentkezett volna? Hisz én mondtam neki, hogy ne keressen..."

Remélem, nem voltam nagyon gonosz :DDD

Pusszancs
Szusi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése