2011. január 22., szombat

Egy kis kedvcsináló... :DDD

Sziasztok!
Köszi az eddigi komikat. Ahogy megígértem, teszek fel egy kis ízelítőt a kövi részből. Ha még kapok 2 komit akkor hamarabb teszem fel mint szerda  :D


A válasz e-mail kész és el is küldve. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog írni vissza, ha visszaír. Remélem, visszaír. Valami miatt nagyon kíváncsi vagyok erre a Movieboyra. Mi köze lehet Ianhez? Lehet, hogy ő maga az? Á, az kizárt, de akkor is, valamit tudhat, máskülönben nem védte volna meg ennyire.
Gondolkodásomból Bree kiabálása billentet ki.

-          Annie, már vagy 10 perce beszélek hozzád, de te rám se figyelsz! Min gondolkoztál? Inkább kérdezem úgy, hogy kin? – csak visszamosolyogtam rá. – Na, jó, ha nem akarod, akkor ne áruld el. Szóval csak azt akartam, hogy este nem megyünk-e el a Veteránba? Catyék is ott lesznek, na meg Peter bandája sem hiányozhat.
-          Én benne vagyok, de Peterék hallatán valahogy rossz érzésem támadt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése