2012. május 22., kedd

52. fejezet - részlet


Sziasztok!
Bocsika, hogy megint ennyit kések a frissel. Nem akarok szabadkozni, de most ez van, ilyen idoszakom, sajnos L Kicsit depis lettem, de remélem hamar túllépek rajta…
Egy kis kedvcsináló az új részhez. Több mint a fele kész van és pár mondatfoszlányt kiragadtam belőle. Remélem, mihamarabb befejezem. Nem akarok igérgetni, de megprobálom legkésőbb holnap estére hozni. Lehet hogy még ma lesz belőle betű, de maradjunk inkább a holnapban.
Pusszancs
Szusi

....

-          Amint látom, magamnak kell reggelit készítenem, pedig két nő is tartózkodik a lakásomban. – sóhajtott egy nagyot, majd a hűtőhöz ment, és kinyitotta azt.

...
      Erick meghallhatta hasam morgását, mert elém tett egy tányér íncsi-fincsi gőzölgő szalonnás rántottát. Mikor megláttam, összefutott a nyál a számban, és annyira édes volt, hogy kecsapból szívecskét rajzolt a tányérom szélére egy mosolygó smile-val. Annyira kedves gesztus volt a részéről.

...

-          Nos, húgi, várod már, hogy a Cambridge-re járhass? – kérdezte Szerelmem, mire mindkettőnkben megakadt a levegő. ... Mi az hogy nem mész a Cambridge-re? – üvöltve pattant fel és fel-alá járkált, majd megtorpant és Maggie felé fordulva folytatta. – Anyáék egyáltalán tudják, hogy nem akarsz egyetemre menni? Te eszednél vagy?

...
-          Mi van? – mordult rám. – Nem látod, hogy a hibbant húgomba próbálok egy kis észt verni? – tekintetét látva visszahőköltem, még soha nem láttam ennyire kikelve magából. – Te pedig ne bőgj itt nekem! – parancsolt a zokogó lányra. – Ha anyáék ezt megtudják, kitekerik a nyakadat.

...
      Pislogva néztem végig az előbbi jelenetet. Meglepődtem Maggie viselkedésén, de örülök, hogy végre kiállt a döntése mellett. Erick meg pislogni se tudott, annyira meglepődött húga viselkedésén. Kellett pár pillanat, mire észheztért.

...
-         … Gondolkozz el a viselkedéseden, és addig ne kerülj a szemem elé, míg nem békültél ki Maggievel. – vágtam hozzá szavaimet, azzal otthagytam megdöbbent alakját, és bevágtam magam után a szobaajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése