2012. július 4., szerda

Friss!

Sziasztok!
Már aki még jár ezen az oldalon.
Van egy jó meg egy rossz hírem. Kezdem a jóval. Hétvégén új rész!!!! Ugye orultok neki?!? Végre visszakaptam a laptopomat! A rossz pedig az, hogy a toltojét nem lehet megjavítani, így vennem kell egy új toltot, de mivel az akuja se jó, ezért azt is. Bár hogy számolom, mindig ott jukadok ki, hogy új gépet kell vennem, mert amit a javítására rá kell koltenem, abbol már egy újra is futná. Majd még át gondolom, mi legyen vele, mert nagyon szerettem ezt a gépet és már az évek során annyira hozzámnott, hogy nehezen válnék meg tole...
Most hogy itt a nyár, gondolom, mindenki pihen, kirándul valahol víz mellett, és kevesebbett ultok az internet elott, ahogy én is. Nem akarok igérgetni nektek, mert ismerem annyira magamat, hogy nem nagyon tudnám betartani. Ezért most kijelentem, hogy a nyáron nem tudom hogyan fognak jonni a frissek. Ahogy lesz idom, írok és teszem is fel nektek. Nem biztos hogy mindig olyan hosszú fejiket fogok hozni, mint eddig.
Szeptembertol minden meg fog változni. Fiam már oviba fog járni és én is újra dolgozni fogok. Remélem, olyan munkakorom lesz, hogy lesz lehetoségem unatkozni, és akkor fogok tudni írni. Szóval szorítsatok nekem, hogy az elképzeléseim szerint torténjen minden.
Nagy pusszancs, és nagyon szuper nyarat mindenkinek!!!
Szusi

U.I.: Bocs a hibákért, és az ékezet kimaradásokért, de most még az ocsém gépérol írok, meg szlovák a klaviatúrám is. Csak gyorsan tudatni akartam veletek a helyzetet.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a híreket :)) így turelmesen fogok varakozni :) En biztosan huseges olvasod maradok :)

    VálaszTörlés
  2. Ugyan, mi olvasunk! Legalábbis én és imádom, amiket művelsz itt nekünk :)
    Várunk, úgyhogy nyugodtan! :D


    OneGirl :D

    VálaszTörlés